top of page

איך אני יכולה לעזור לעצמי ולקרובים אלי?

עודכן: 13 ביוני 2022

כבר שנתיים אנו נמצאים במצב של אי וודאות, ישנה מגיפה שמתפרצת מדי פעם, בגלים, ואנחנו נעים ונדים יחד איתה. בכל התקופה הזו, מלבד לשמור על בריאותנו, צריך לשמור גם על השפיות שלנו, לטפל בחרדות והפחדים שלנו. באילו כלים אפשר להיעזר?

נזכרתי שבשנות חייו האחרונות של אבי הוא סבל, בין שאר מחלותיו, גם מסחרחורות. אמי היתה מתקשרת אלי בבהלה בכל פעם שזה קרה וביקשה שאטפל בו. עשיתי זאת ולאחר זמן קצר הודיעה לי שיש הקלה.

ובאמת, במהלך הקורונה נזכרתי בכלי הזה שאני משתמשת בו כבר שנים -

זוהי טכניקה קבלית שמרפאה ומקלה על מכאובים פיזיים ונפשיים. בכל פעם שהרגשתי פחד או חרדה בשנתיים האחרונות (וגם כשהיתה בעיה פיזית) הפעלתי אותה ומיד הרגשתי הקלה. אם חוזרים עליה כמה פעמים ביום זה עוזר מאד.

הטכניקה הזו מבוססת על אותיות הא"ב. מבחינת הקבלה, האותיות הן אנרגיות רבות עוצמה. לפי ספר היצירה, בעזרתן נברא העולם, והן מבטאות את המהות האמיתית כשהן נמצאות בשם שלנו.

אני יכולה לעזור לעצמי, לילדיי, ולכל הקרובים אליי בעזרת הטכניקה הזו.

אני רוצה להעניק גם לכם את הידע הזה, ולכן:

ב-11.7.22 אני מנחה סדנה - ריפוי ע"י אותיות הא"ב - שבה אתן ידע על האותיות ואלמד את הטכניקה הזו, וכך תוכלו לעזור לעצמכם ולכל מי שסביבכם. הסדנה תתנהל בזום במשך שעתיים והיא חד-פעמית.

לפרטים נוספים והרשמה: 052-6834447.





7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אורי

אורי הוא שם נפוץ מאד ואהוב כבר הרבה מאד שנים, אם בשורוק ואם בחולם. בעבר זה היה רק שם של בן/גבר, אך בשנים האחרונות זה גם שם של בנות. יש בו הרבה אור וזה יצר הרבה שמות פרטיים: אור, אורי, אורה, אורית ועוד

בחור כארז

אותיות הא"ב הן אנרגיות עוצמתיות וכשהן מרכיבות את השם שלנו כל אות משפיעה מהעוצמה שלה. היום נדבר על השם "ארז". האם אתם מכירים את ארז? מישהו בסביבה הקרובה שלכם? רבים נקראים ארז על שם העץ המחטני והחזק. ה

bottom of page